Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(1)
Autor
Aleksander Tadeusz (1938- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Brański Michał
(1)
Damaszk Marek
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Kozarkiewicz-Chlebowska Alina
(1)
Kołodziej-Hajdo Marta
(1)
Miotk Anna
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nowina-Konopka Aleksander (1930-2016)
(1)
Przybylski Wojciech (socjolog)
(1)
Wilczyński Tomasz J
(1)
Wszendybył-Skulska Ewa
(1)
Łada Monika
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Crowdsourcing
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Parki technologiczne
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Zarządzanie
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.013.83 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. "Tekst ma wysoką wartość merytoryczną – obok warstwy teoretycznej zaprezentowano przykłady oraz podsumowania. Może on stanowić podstawę dalszych dociekań i formułowania zamierzeń biznesowych przez słuchaczy studiów drugiego stopnia i studiów podyplomowych. Wreszcie może być źródłem rekomendacji dla praktyków gospodarczych w zakresie wyborów strategicznych co do e-przedsiębiorczości”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej